PRODLOUŽENÍ ŽIVOTNOSTI MOTORU - OBNOVENÍ VÝKONU
HLADŠÍ A TIŠŠÍ CHOD - SNÍŽENÍ SPOTŘEBY PALIVA
SNÍŽENÍ EMISÍ - VYČIŠTĚNÍ DPF A KATALYZÁTORU
Celý proces čištění probíhá nejen v pracovním prostoru motoru, ale i v dalších součástech:
Ventily - dekarbonizace vodíkem umí vyčistit spodní části ventilů, kde celý proces dekarbonizace vodíkem začíná.
Písty a pístní kroužky - karbonové úsady na pístech a pístních kroužcích mají za následek také zvýšenou kouřivost a slyšitelně hlučnější chod motoru.
Lambda sondy - zajišťují správnou regulaci palivové směsi. Pokud jsou zanesené karbonovými úsadami, tak jednotka dostává špatné informace a to zvyšuje spotřebu vozidla a zvyšuje tvorbu karbonu.
Vstřikovací trysky - tyto malé součásti mají za úkol dopravit do motoru optimální množství paliva. Jestliže jsou vstřikovací trysky zanesené karbonem, dochází ke zvýšení spotřeby automobilu a větší tvorbě karbonu kvůli nedokonalému spalování.
Katalyzátor - jestliže jste neprošli emisemi nebo se vám výrazně zvýšila kouřivost z výfuku, na vině je nejspíš přílišné množství karbonových úsad v katalyzátoru. právě tato část zadržuje látky, které jinak putují do ovzduší.
Svíčky - zakarbonované svíčky způsobí neúplné zapálení směsi paliva. V důsledku toho se sníží účinnost motoru a automaticky dochází ke zvýšení tvorby karbonu na ostatních dílech.
EGR ventily - vodík někdy umí EGR ventil částečně vyčistit, ale čím dále je egr ventil od spalovací komory, tím účinnost čištění klesá. Také záleží na typu motoru a proto nemusí dojít k pročištění egr ventilu tak, jak by bylo potřeba. V takovém případě doporučujeme po vodíkové dekarbonizaci provést mechanické vyčištění EGR ventilu.
NEMÚŽE DEKARBONIZACE AUTO POŠKODIT?
Vodíková technologie je nejbezpečnější forma dekarbonizace. Nepoužíváme žádnou chemii. Uhlíkové usazeniny se mění na plyn a tím pádem se nikde dále neusazují. Při čištění se o moc nezvyšuje provozní teplota, takže díly nijak netrpí. Pístní kroužky nezačnou propouštět olej. Nic v motoru nerozebíráme, nehrozí mechanické porušení částí. Čistili jsme i vozidla s nájezdem přes 500 000 km, velmi zanesené i přes 30 let staré, a nezaznamenali jsme žádné negativní výsledky. Náš stroj má všechny potřebné certifikace EU a je testovaný pro trh v České republice. Disponuje jedním z nejvyšších výkonů na trhu.
Dekarbonizaci vodíkem doporučujeme provádět každý rok, minimálně jako prevenci před možnými škodami v důsledku zanesení jednotlivých součástí motoru karbonovými úsadami. Za pouhých 60 minut ročně si ušetříte desítky hodin v autoservisu s řešením možných poruch motoru. Pokud však patříte mezi majitele automobilů s motorem 1.6 FSI, 1.2 TCe a mnohé další, které mají sklony ke tvorbě karbonových úsad v motoru, doporučujeme vám provádět dekarbonizaci vodíkem každých 15 000 km.